torsdag den 18. februar 2010

8-7-6....

5 uger tilbage på arbejde inden orlov. yeahh!! Selvom jeg er glad for mit arbejde så ser jeg nu også frem til at skulle have fri og mere tid til andre ting. Martin advarer mig mod at lave for mange planer, men det er jo skønt at foresille sig alle de ting man kan få lavet syprojekterne der kan blive færdige, strikketøjet, bøgerne der kan blive.læst, legekammerater der kan komme med hjem osv......det ender nok med en middagslur og at man skal være stolt hvis man både er friseret og har været i bad, men lad mig nu drømme :-)
jeg har købt garn til mange timers fornøjelse. det er ligesom svært at stå for de flotte garnnøgler og de mange spændende strikkeopskrifter.

Babytingene skal snart findes frem igen, vi har ikke helt overblik over hvor de skal være, men det løser nok sig selv når vi har fået kasserne med hjem fra vores midlertidige lager på Stevns.
Huskiggeriet er i fuld sving, men det bliver nok ikke til en ny bolig inden den lille melder sin ankomst, så vi kan vel ligeså godt vænne os til endnu en lille københavner. I disse dage er det dog ikke så skidt at være lejlighedsboer, med alt den sne må husejerne jo snart have fået hård hud af skovleriet, og det har vi jo været lykkeligt forskånet for. Vi nøjes med at skrabe vinduer, feje lygter og tag på skodaen og nyder så iøvrigt at Andreas rigtig har fået brugt slæden i år.

Nu kan vi så se frem til en weekend på stevns med kælk, friskbagte boller og kaffe ...mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar