mandag den 12. juli 2010

Super skøn svømmetur

med strålende solskin foranlediges man jo hutigt til at tro at jeg har været på stranden og få en dukkert. Men solskin uden skygge det er jeg ikke den bedste til at klare, så ja istedet har Asta og jeg været i svømmehal. Det var super skønt. Asta smilede og syntes tydeligvis at det var dejligt at være i vandet og da vejrbarometeret viste strandtur så havde vi faktisk det varme vand stort set for os selv. Næppe var vi dog kommet tilbage før vi god kunne bruge et nyt bad til afkøling.

Nu sidder jeg så og glæder mig til vi får have og får sat badebassin og parasol op således at man kunne afkøles i haven, for guderne skal vide at vores lejlighed på 2 sal er frygtelig varm i disse dage. Isbeholdningen i fryseren er således også skrumpet vældig meget ind :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar